Monday 18 December 2017

U s finansiella trading system inc


U s Financial Trading Systems, Inc.2200 B Douglas Boulevard, Ste 100 Roseville, CA 95661.U s Financial Trading Systems, Inc är ett utländskt lager, beläget i Roseville, CA och bildades den 15 mars 2002 Denna fil erhölls från Statssekreterare och har ett filnummer på C2406460.Detta företag skapades för 5,479 dagar sedan i California SOS Office och den registrerade agenten är Bengt I Stenbock som driver affärer på 2200 B Douglas Boulevard Ste 100, Roseville i Kalifornien. Efter att ha utfört en sökning för chefer och ägare till US FINANCIAL TRADING SYSTEMS, INC kunde vi inte hitta några resultat. Den här filen uppdaterades senast den 9 maj 2013. Registrerad Agent. Bengt I Stenbock 2200 B DOUGLAS BOULEVARD STE 100 ROSEVILLE, CA 95661.US Finansiella handelssystem , Inc. US Financial Trading Systems, Inc Översikt. US Financial Trading Systems, Inc. inlämnad som ett uttalandebeteckning av utländsk företag i delstaten Kalifornien och är inte längre aktiv Denna företagsenhet lämnades in ungefär femtio för en år sedan på fredagen den 15 mars 2002 enligt offentliga handlingar arkiverade med Kaliforniens utrikesminister Det är viktigt att notera att detta är en utländsk ansökan En utländsk ansökan är när en befintlig företagsenhet filer i ett annat tillstånd än det de ursprungligen arkiverad i Detta betyder inte nödvändigtvis att de befinner sig utanför USA. Läs mer DB-rapporter tillgängliga för US Financial Trading Systems, Inc. Kända adresser för US Financial Trading Systems, Inc. Corporate Filings för US Financial Trading Systems, Inc. California Secretary of State. Statement Designation av utländska Corporation. Friday, 15 mars, 2002.Bengt T Stenbock. California Secretary of State Data uppdaterades senast måndagen den 13 mars 2017.Receive ett email meddelande när förändringar inträffar för US Financial Trading Systems, Inc . Nya företagsroller. Ändra i aktiv status. Location updates. New connections. Create Account. Create ett gratis konto för att få tillgång till ytterligare detaljer för US Financial Trading Systems, Inc och andra profiler som du besöker. Tillgång till fler poster. Full skärmnätverk visualizer. Följ profil. Se hur människor är anslutna. Du måste vara inloggad på print. Our ekonomer engagerar sig i vetenskaplig forskning och policyorienterad analys på ett brett spektrum av viktiga centret för mikroekonomiska data erbjuder analys och data för att undersöka enskilda ekonomiska och icke-ekonomiska ekonomiska förhållanden, förväntningar och beteende i USA. Vår modell ger en BNP-tillväxt med nuvarande BNP, vilket innehåller ett brett spektrum av makroekonomiska data, eftersom den blir tillgänglig. US Ekonomi i en ögonblicksbild är en månadspresentation för att ge dig en snabb och tillgänglig titt på utvecklingen i ekonomin. Som en del av vårt centrala uppdrag övervakar och reglerar vi finansinstitut i andra distriktet. Vårt främsta mål är att upprätthålla en säker och konkurrenskraftiga amerikanska och globala banksystemet. Governance Infrastructure. Federal Reserve Bank of New York arbetar för att främja ljud och välfungerande ng finansiella system och marknader genom tillhandahållande av industri och betalningstjänster, utveckling av infrastrukturreform på nyckelmarknader och utbildning och pedagogiskt stöd till internationella institutioner. New York Fed tillhandahåller ett brett utbud av betalningstjänster för finansinstitut och den amerikanska regeringen. New York Fed erbjuder flera specialiserade kurser avsedda för centralbanker och finanschefer. New York Fed har arbetat med treparts repo marknadsaktörer för att göra förändringar för att förbättra marknadens elasticitet till finansiell stress. New York Fed engagerar sig med individer , hushåll och företag i andra distriktet och upprätthåller en aktiv dialog i regionen Banken samlar och delar regional ekonomisk intelligens för att informera våra samhälls - och beslutsfattare och främjar sunda ekonomiska och ekonomiska beslut genom samhällsutvecklings - och utbildningsprogram. icke-banker kollapsade eller närmade sig randen av col Förlängning Extraordinära insatser av regeringar och centralbanker runt om i världen var nödvändiga för att förhindra en fullständig kollaps av det finansiella systemet och den bredare ekonomin. Som en allmän sak uppskattade regulatörer inte förhand hur sårbart systemet var för att chocker. misslyckande med att uppskatta de viktiga sammankopplingarna mellan banksystemet, kapitalmarknaderna och betalnings - och avvecklingssystemet. Till exempel ledde förvrängningen av värdepapperiseringsmarknaderna till följd av dålig prestation av högt nominella värdepapper till betydande problem för stora finansiella institut. Dessa banker var tvungna att ta tillbaka tillgångar på sina böcker, backstop krediter utlöstes och banker kunde inte längre värdepapperisera lån och därigenom öka trycket på sina balansräkningar. Detta minskade kredittillgången vilket ökade det nedåtriktade trycket på den ekonomiska aktiviteten vilket ledde till att tillgångsvärdena sjönk vidare, och i sin tur ökade graden av stress i finansiellt system. För övrigt förstod tillsynsmyndigheterna inte tillfredsställande hur dynamiken i systemet tenderade att förvärra chocker snarare än att dämpa deras inverkan. Till exempel hade företag under stress haft incitament att fortsätta att betala utdelning för att visa att de var starka Dessa utdelningar har faktiskt utarmat kapital, vilket gör företagen svagare och sårbara för nedskrivningar av kreditvärderingar. När kreditvärderingarna faktiskt skarades, samtalade den ökade säkerheten, vilket intensifierade trycket på knappa likviditetsresurser. Regleringsbrister var en annan viktig faktor för att krisen skulle göra American International Group, Inc AIG är ett fall i punkt AIG Financial Products, ett dotterbolag till AIG moderbolaget, ställde garantier mot försummelse av komplicerade säkerställda skuldförpliktelser, vilket gjorde att AIG-moderbolagets AAA-rating i processen pågick. Denna verksamhet genomfördes med otillräckligt regelverk övervakning, dålig riskhantering och otillräckligt kapital. Slutligen, man av incitamenten inbyggda i systemet underminerade sin stabilitet. Problemen med incitament var uppenbara på ett antal områden, inklusive felaktiga kompensationssystem och riskhantering som var för snävt inriktade på ett affärsområde utan hänsyn till den bredare enheten. Dessa incitament skapade viktiga externalities där deltagarna inte bär de fulla kostnaderna för sina handlingar. När vi är nu är det amerikanska finanssystemet i mycket bättre form idag än för ett år sedan. Kapitalmarknaderna är allmänt öppna för affärer med det viktiga undantaget för vissa värdepapperiseringsmarknader och de viktigaste värdepappershandlare som överlevde krisen har sett en kraftig återhämtning i lönsamheten. De största amerikanska bankinnehavsbolagen, som gick genom programmet för övervakning av kapitaltillskott, har mer och bättre kvalitetskapital som har ökat över 100 miljarder kronor gemensamt eget kapital under det gångna året på kapitalmarknaderna och genererade nästan lika mycket gemensamt eget kapital via preferensförsäljningsomvandlingar och från vinster på tillgångsförsäljning. Dock kvarstår många mindre och medelstora banker under stort tryck Detta reflekterar flera faktorer För det första innehåller sådana institutioner tillgångar som huvudsakligen bärs på böckerna på periodiserad basis Jämfört med varumärket till tillgångar på marknaden, anpassar sådana tillgångar mycket långsammare till förändringar i marknadsförhållandena och den ekonomiska miljön. För det andra har många av dessa banker en mycket mer koncentrerad exponering för kommersiella fastigheter, en sektor som förblir under stort tryck. Inte bara har kapitaliseringsräntorna ökade kraftigt, vilket innebär att investerarna kommer att betala mycket mindre för en dollar av hyresintäkter än tidigare men hyresinkomstströmmarna på dessa fastigheter har också minskat då den amerikanska ekonomins resultat har minskat. Sammantaget har dessa två faktorer dämpat de amerikanska kommersiella fastighetspriserna ner med cirka 40 procent till 50 procent från toppen nådde 2006 Kreditförluster i kommersiella fastigheter och konsumtion er och hypotekslån verkar sannolikt fortsätta att pressa mindre banker under en tid framöver. Detta innebär i sin tur att kredittillgången till hushåll och småföretag fortfarande kommer att begränsas. Förbättringen av det finansiella systemets totala hälsa och marknadsfunktionen har tillåtit Federal Reserve för att avveckla många av de särskilda likviditetsfaciliteten som antogs som svar på krisen. Dessa anläggningar var generellt framgångsrika för att uppnå sina mål för att återställa förtroendet och återuppbygga likviditeten på marknaden på ett sätt som tryggade skattebetalarnas intressen. När en fullständig redovisning av De särskilda likviditetsfaciliteten är komplett. Det verkar troligt att anläggningarna kommer att ha genererat betydande inkrementella intäkter som Federal Reserve kommer att överlåta till statskassan. Även om dessa inkrementella intäkter inte var syftet med dessa anläggningar, är de ett trevligt resultat i förhållande till alternativet. När krisen har minskat har vår uppmärksamhet flyttat till wh vi måste göra för att förhindra en annan kris i framtiden. Vi måste vidta nödvändiga åtgärder för att bygga ett starkt och fjädrande finansiellt system. Enligt min mening är tre brett uppsättningar åtgärder nödvändiga. Effektiv makrotillsyn bara vertikalt institut av institution men horisontellt över institutioner och marknader Vi behöver bättre förstå hur systemet fungerar som helhet och hur problem på ett område kan påverka den finansiella stabiliteten på annat håll. Det innebär både hur det övergripande systemet påverkar enskilda företag och hur verksamheten av ett enda företag eller en marknad påverkar hela det finansiella systemet. Gör finansinstitut och marknadsinfrastruktur mer robusta för att motstå chocker och bli mindre benägna att misslyckas. Ändra systemet så att inget finansiellt företag är för stort för att misslyckas. Tillsynen är nödvändig för två skäl För det första behandlar det problemet med luckor i regelverket och det föreskrivande arbitraget som su Klyftor kan uppmuntra För det andra behövs makrotryggande övervakning eftersom det finansiella systemet är sammankopplat. Det är inte tillräckligt med tillsynsregler. Övervakningspraxis måste omprövas så att övervakningen också horisontellt ser bred över banker, banker, marknader och geografiska områden. Det innebär också att regleringsstandarder behöver att harmoniseras över olika regioner Utan harmonisering kommer det oundvikligen att bli en ras till botten och regelarbitrage kommer att uppmuntras snarare än inhiberas. Det krävs många steg för att göra finansinstitut och infrastruktur mer robusta. Vi behöver till exempel stärka bankkapitalet krav, förbättra likviditetsbuffertar och göra finansmarknadens infrastruktur mer motståndskraftig mot chocker när enskilda företag hamnar i problem. När det gäller kapitalkrav krävs många förändringar, inklusive globala kapitalstandarder som lägger större vikt vid gemensamt eget kapital, fastställer en övergripande hävstångsgräns och bättre fånga allt av riskkällorna i kapitalbedömningsprocessen Förbättrad riskupptagning inkluderar till exempel bankernas handelskonton Vissa institutioner hade tydligt inte avsatt tillräckliga kapitalnivåer med tanke på de risker som var inbäddade i sina handelspositioner. Det skulle också vara väldigt mycket önskvärt att utveckla en mekanism för att stärka mängden gemensamt eget kapital som är tillgängligt för att absorbera förluster i negativa ekonomiska miljöer. Detta kan ske mest effektivt genom att låta utfärdande av skuldinstrument som automatiskt omvandlas till gemensamt kapital i stressmiljöer under vissa förutbestämda villkor Sådana kontingentkapitalinstrument kan ha visat sig mycket tillfredsställande om de hade varit på plats före och under denna kris Investerare skulle ha förväntat att det gemensamma kapitalet skulle fyllas på automatiskt om ett företag kom under stress och denna kunskap kunde ha mildat oro över motpartsrisken till ett minimum , kan kontingentkapitalinstrument ha möjliggjort gemensamt eget kapital buffertar hos de svagare företagen som ska fyllas på tidigare och automatiskt och därigenom minska osäkerheten och risken för misslyckande. På likviditetsfronten finns en mängd initiativ på gång. Baselkommittén för banktillsyn arbetar med att upprätta internationella standarder för likviditetskrav. två delar till detta Den första är ett krav på en kortfristig likviditetsbuffert av tillräcklig storlek så att en institution som stängdes av marknaden under flera veckor fortfarande skulle ha tillräcklig likviditet för att fortsätta sin verksamhet obehindrat. Den andra är en likviditetsstandard som begränsar graden av tillåten förfallodransformation, det vill säga hur mycket kortfristig upplåning som får användas vid finansiering av långsiktiga illikvida tillgångar. Enligt dessa standarder skulle en fast innehav av illikvida långfristiga tillgångar behöva finansieras huvudsakligen med eget kapital eller långfristig skuld. Med hänsyn till finansmarknadens infrastruktur arbetar Federal Reserve med en bred rang e av privata aktörer, inklusive återförsäljare, clearingbanker och trepartsrepo-investerare för att dramatiskt minska det trepartsrepo-systemets strukturella instabilitet På liknande sätt pressas OTC-derivatklarationsaktivitet mot centrala motparter och utbyten Dessutom utvärderar Federal Reserve och andra hur större insyn i OTC-derivatpriserna skulle förbättra den finansiella stabiliteten. Utskottet för betalnings - och avvecklingssystem och den tekniska kommittén för den internationella organisationen för värdepapperskommission gör en översyn av standarder för betalning, clearing - och avvecklingssystem Detta arbete kommer att informera Finansstabilitetsstyrelsens ansträngningar för att stärka sådana standarder. Det finns också arbete på gång om problemet med hur man säkerställer att finansinstitut har kompensationsstrukturer som stannar i stället för att uppmuntra sig till alltför stora risker. Det är viktigt att vi ser till att inget företag är för stort o misslyckas Det handlar om både rättvisa och med lämpliga incitament i finanssystemet Att ha några företag som är för stora för att misslyckas skapar moralisk fara Dessa företag kan få finansiering på mer attraktiva villkor eftersom skuldinnehavare förväntar sig att regeringen kommer att ingripa snarare än att tillåta misslyckande Dessutom är för stora för att misslyckas skapar perversa incitament. I en alltför stor-till-misslyckad regim har företagen ett incitament att bli stora, inte för att det underlättar effektiviteten, men istället för att den implicita regeringsbackstop gör det möjligt för de alltför stora att misslyckas för att uppnå lägre finansieringskostnader. För att lösa det alltför stora till misslyckade problemet måste vi göra två saker För det första måste vi utveckla en verkligt robust upplösningsmekanism som möjliggör en ordnad nedläggning av en bristande institution och det begränsar smittan mot det bredare finansiella systemet. Detta kommer inte bara att kräva nationell lagstiftning utan också ett intensivt arbete internationellt för att ta itu med en rad juridiska frågor som är inblandade i att avveckla en större globalt företag. För det andra måste vi minska sannolikheten för att systemiskt viktiga institutioner kommer att komma nära misslyckanden i första hand. Detta kan ske genom att man förordar högre kapitalkrav, förbättrar riskfånget av dessa krav och kräver större likviditetsbuffertar för sådana företag . Även om den rasande krisen tycks vara över är vårt arbete inte nära att vara fullständigt. Se till att det här arbetet fortsätter och samordnas internationellt är enormt viktigt. Skillnader i åsikter över länder och regioner borde inte avleda det internationella samfundet från det viktigaste priset vidta åtgärderna kollektivt som kommer att säkerställa ett robust och fjädrande finansiellt system.

No comments:

Post a Comment