Monday 16 October 2017

Nedbank forex applikationsformer


Beskrivning För hektisk, inte användarvänlig Vänligen kolla på FNB-appen. Det är säkert och så användarvänligt. Du kan navigera från överföringar tillbaka för att visa dina konton med lätthet. Att upprätta stödmottagare betalar el bör inte vara en svår uppgift. Försökte köpa förbetald el och jag gav bokstavligen upp eftersom det var för svårt. Med så många alternativ som möjligt skulle det passa Nedbank bättre om deras online bankingampapp-sviter var mer användarvänliga. Vänligen leta efter att ställa in mottagare, transaktionsförstärkningshistorier, uttalanden. Jag antar att min förväntan var för hög, att registreringsprocessen är lång, kanske är jag vant för snabb och snabb och enkel bankering eftersom jag är från Förenade kungariket. Nedbank ta en titt på min Royal Bank of Scotland app för att ge dig idéer om enkla, enkla och snabba appbanker. Försök också var du kan använda android pay eller apple pay kopplad till ditt kontaktfria betalkort. Rimlig app men många lags Nyligen har appen givit mig det här meddelandet Din ansökan är offline. Funktionalitet kan vara begränsad. Varje gång jag försöker använda den. Jag har försökt medan min mobila data är på, liksom olika wifi-hotspots samt hem och inget ändras. Alla andra appar som kräver Internet fungerar bra. Snälla hjälp. Få åtkomst till appar ett problem nyligen har jag kämpat för att komma åt appar på sistone om det gäller WiFi eller mobil data. När jag försöker logga in laddas appen automatiskt. Snälla hjälp eftersom det här orsakar ett stort besvär. En annan sak, jag är säker på att utvecklarna har fått tillräckligt med meddelanden om hur användarvänligt appen är. Vi ber om något som kan göras. Jag har använt Fnb, Standard och Capitec och de är ett nöje. Jag gillar Nedbank behöver bara detta område att förbättras. För hektisk, inte användarvänlig Vänligen kolla på FNB-appen. Det är säkert och så användarvänligt. Du kan navigera från överföringar tillbaka för att visa dina konton med lätthet. Att upprätta stödmottagare betalar el bör inte vara en svår uppgift. Försökte köpa förbetald el och jag gav bokstavligen upp eftersom det var för svårt. Med så många alternativ som möjligt skulle det passa Nedbank bättre om deras online bankingampapp-sviter var mer användarvänliga. Kolla in att ställa in mottagare, transaktionsförstärkningshistorier, uttalanden Nedbank Limited 1 januari 2017 Tack för din recension. Tja dela med oss ​​av våra utvecklare. John Whyte 1 december 2016 Tja, jag antar att min förväntan var för hög, att registreringsprocessen är lång, kanske är jag vana vid snabb och snabb och enkel bankering sedan jag är från Förenade kungariket. Nedbank ta en titt på min Royal Bank of Scotland app för att ge dig idéer om enkla, enkla och snabba appbanker. Försök också var du kan använda android lön eller apple lön kopplad till ditt kontaktfria betalkort. Nedbank Limited 6 december 2016 Hej John tack för att komma i kontakt och ge oss din feedback. Vi jobbar alltid med uppdateringar för att göra vår App enkel och snabb att använda. Vi delar definitivt med våra App tekniker. Om du vill maila oss gärna göra det på NedbankAppSuiteNedbank. co. za Vaugan Nayagar 6 januari 2017 Patetisk app. Kan inte ens logga in Den här appen är funktionell, men är helt hemsk när det gäller användbarhet. Här är några exempel: 1. Pin-entry gav mig msg om att fylla i alla fält, när jag bara angav fel lösenord. 2. Onödig laddning när du går fram och tillbaka genom menyerna. 3. Knapps beteende är vilseledande och förvirrande. Det finns en bakåtpil, en bakåtknapp högst upp till höger som ibland visas och telefon tillbaka-knappen. Ingen aning vad du kan förvänta dig. Ingen av dem tog mig till föregående skärm, bara tillbaka till menyn. 4. Små knappar Nedbank Limited 21 juli 2015 Hej Vaugan, vi skulle verkligen vilja chatta med dig mer om detta och hitta en väg för en bättre användarupplevelse. Skicka oss ett mail med alla dina uppgifter till: NedbankAppsuitenedbank. co. za Kelly Pillay 12 januari, 2017 Rimlig app men många lags Nyligen har appen fått mig det här meddelandet Din ansökan är offline. Funktionalitet kan vara begränsad. Varje gång jag försöker använda den. Jag har försökt medan min mobila data är på, liksom olika wifi-hotspots samt hem och inget ändras. Alla andra appar som kräver Internet fungerar bra. Snälla hjälp. Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Kelly. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som detta orsakar. Vänligen kontakta vårt supportteam på 0860 555 111 för ytterligare hjälp med detta. Louise Baartzes 8 januari, 2017 App Offline De senaste två dagarna har jag inte kunnat komma åt någon av appfunktionerna. Det laddas för alltid och berättar för mig att appen är offline. Ive försökte uppdatera det och jag har data. Snälla fixa. Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Louise. Det är konstigt. Vårt supportteam är tillgängligt för att hjälpa. Vänligen maila dem på nedbankappsuitenedbank. co. za sizo chalufu 13 januari 2017 Få åtkomst till apps ett problem senast har jag kämpat för att komma åt appar på sistone om det gäller WiFi eller mobil data. När jag försöker logga in laddas appen automatiskt. Snälla hjälp eftersom det här orsakar ett stort besvär. En annan sak, jag är säker på att utvecklarna har fått tillräckligt med meddelanden om hur användarvänligt appen är. Vi ber om något som kan göras. Jag har använt Fnb, Standard och Capitec och de är ett nöje. Jag gillar Nedbank behöver bara detta område att förbättras. Nedbank Limited 31 januari 2017 Tack för recensionen Sizo. Weve delade detta med våra utvecklare. christie de wet 11 januari 2017 Fungerar inte När det ber mig att ange min profilstift och lösenord, gör jag det på rätt sätt och det står att du anger giltiga bankuppgifter. Eftersom jag anger profilnummer och stift som tillhandahålls av banken kan jag inte se hur i helvete detta inte fungerar. FATTIG APP. Inte undra på det låga betyget Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Christie. Vårt team är tillgängligt för att hjälpa till med detta. Vänligen kontakta dem på 0860 555 111. Allistair Visser 27 februari 2017 Jag använder det för att jag hatar banker men den här appen är värdelös. Dess flippen slow. i ändrade nätverk och telefoner men denna app är ett nej nej. Jag hatar att vänta och appen finns där för att banka någonstans. Bara jobba snabbare på det här, de andra bankerna är snabbare på sina appar Nedbank Limited 3 december 2014 Tack för heads up, Allistair. Tja, låt vårt team veta Mike le Plastrier 19 december 2016 Visa endast de senaste 20 transaktionerna Dålig Appen tillåter bara visning av de senaste 20 transaktionerna. Crazy bör tillåta mig minst 6 månader. Sammantaget mycket svag kapacitet men det är möjligen den värsta aspekten. Nedbank Limited 1 januari 2017 Tack för din recension Mike. Tja dela med oss ​​av våra utvecklare. Jacques Hoffman 26 november 2016 Villkor Issue Jag kan inte komma över villkoren amp conditions sida. Appen svarar helt enkelt inte på några skärmar på skärmen, så jag kan inte rulla ner till botten av TampCs eller trycka på Acceptera för att gå vidare. Jag har installerat om appen och startade om telefonen några gånger utan någon förändring under de senaste 2 veckorna. Detta är verkligen irriterande och nedslående. Vänligen kan ni fixa det här problemet, eftersom det gör appen helt oanvändbar förrän då. Nedbank Limited 10 december 2016 Hej där. Vår uppdatering borde ha löst det här. Vänligen maila oss på nedbankappsuitenedbank. co. za lizwe mdakane 18 februari 2017 Det fungerar 80 procent av tiden men det känns verkligen att det var en kortsiktig lösning. Kanske planerar du fortfarande på den snabbare, mycket enklare bankapp. Det är verkligen ingen annorlunda än sms bank, välj alternativ vänta, välj nästa alternativ vänta, välj. CANT KÖP ELEKTRICITET Fumani Baloyi 5 januari 2017 Behöver översyn Denna app behöver en fullständig översyn. En bankapp ska vara intuitiv och vara effektiv som möjligt. Denna app är mycket besvärlig och buntad med onödiga funktioner. Att köpa larm är ett uppdrag. Navigering är stenålder som. Håller loggar av dig när du trycker på bakåtknappen Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Fumani. Tack för att du delar dina problem. Snälla skicka det här till våra utvecklare. Leilanie van Schalkwyk 30 januari 2017 Denna app är frustrerande och värdelös. Kan inte komma förbi Ts amp Cs. Inte snabbare kontrollerar saldon eller överför pengar när jag inte är nära en dator. Verkligen verkligen irriterande. Jag avinstallerade och installerade appen ett par gånger men det fortsätter att göra detsamma. Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Lägenheter. Det är konstigt. Vänligen kontakta vårt supportteam för ytterligare hjälp på 0860 555 111. Cobus Nigrini 30 januari 2017 Ansökan måste vara mer användarvänlig. 1) Bevis på betalning via whatsapp 2) Back-knappen dödar hela sessionen 3) Android Pay 4) Biometrisk inloggning 5) Kontobalans förhandsgranskning 6) Kan inte ladda två konton på en telefon 7) Inga internationella överföringar 8) Inget val , Jag behöver söka per sida för mottagare och det laddar en vy varje gång 9) uttalandet visningsflödet inte är meningsfullt 10) Internetbankapplayouten har inte moderniserats uppdaterats på länge Nedbank Limited 1 januari 2017 Tack du för översynen. Tja dela med oss ​​av våra utvecklare. Tahreeq Jattiem 8 mars, 2017 Min Gud denna App är AWFUL. Utvecklarna av denna App behöver verkligen hålla reda på teknik, använd Standard Banks App som ett exempel. Det är så lätt att använda, tar inte 10 år att ladda och har all information du behöver. Jag gick nyligen till Nedbank, Appen har inte sätt att se dina bankuppgifter. Jag hoppas verkligen att ni jobbar med en förbättrad version snart jag använde Standard Bank App errr-dagen. Lisa Miller 23 februari 2017 Kan inte ladda mer än en profil på min enhet. Jag behöver ha min personliga och min affärsbank på min telefon. Mycket användarvänlig Dess funktionella men bara knappt. Hela appdesignen och användbarheten är helt fruktansvärt. Dess som absolut ingen tanke sätts in gör användarupplevelsen flytande. Bara några av frågorna: Användningen av inbäddade webbvyer är kriminell. Ingen användning av inbyggda Android ui eller kontroller. Tillbaka-knappen går inte tillbaka men tar dig helt ur banken. Ui-enheten är hyfsande. Gör sidan laddad för varje droppe ner infuriating och bryter helt flödet Visa dina saldon visar endast transaktionsbeloppet INTE din balans. Episk misslyckande Menyorganisationen är oanständig, t ex du måste gå till förfrågningar för att se dina saldon. Ärligt talat tror jag att utvecklarna borde vara tvungna att banka med Nedbank och använda den här appen. De kommer snabbt att inse hur mycket förbättring det kräver. Snälla hyra en UX-designer och använd den inbyggda Android SDK. Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej Oliver. Tack för din recension. Vi har delat dina bekymmer med våra utvecklare, din feedback uppskattas. Jag hade den här appen i början när appen kom ut. då hade problem några månader sedan där fel läser tid vår eller ingen anslutning. Jag tog bort appen och installerade appen igen 3 dagar. Jag har fortfarande samma fel. Jag antar allt du kommer att komma tillbaka och säga är klocktekniker jobbar på det. det här är frustrerande. Eunice Mapela Shongwe 7 december 2016 Det är inte användarvänligt Jag kan inte göra en gång betalningar utan kamp Jag slutade ladda betalningen till min mottagarlista bara för att betala någon, det är en kamp Nedbank Limited 8 december 2016 Hej Eunice, du verkligen borde inte kämpa så. Vi behöver få en tekniker för att kontrollera det för dig. Skicka oss ett mail med dina uppgifter till NedbankAppSuiteNedbank. co. za Shadile Zimu 9 december 2016 De säger att appen kan användas utan data, tyvärr har jag inte kunnat komma igenom utan data. Jag har kontaktat callcenteret om det, de kunde inte hjälpa de sagt att jag borde uppdatera appen som inte hjälpte. Nedbank Limited 10 december 2016 Det är konstigt. Var din mobila data påkopplad Vänligen mail vårt team på nedbankappsuitenedbank. co. za V Kara 13 januari 2017 Mer säkra auktorisationer När förbättrar du din säkerhet och möjliggör andra faktorautentisering via appen i stället för osäker ussd Nedbank Limited 31 januari 2017 Hej där. Weve delade dina bekymmer med vårt utvecklingslag. Vi kommer att ge dig ett svar när vi får feedback. Vänligen mail vårt supportteam på NedbankAppSuiteNedbank. co. za Slindile Nxumalo 2 januari 2017 Vad är nytt? Ytterligare informationA DVERTISEMENT Utgivare Beskrivning Nedbank är stolta över att kunna erbjuda dig Nedbank App Suite, som ger dig en unik anpassningsbar och tillgänglig bank, finansiella tjänster och livsstil mobil erfarenhet. Oavsett var du är (på din livsstil, på språng), säkerställer Nedbank dig ekonomiskt utrustad för framgång. FUNKTIONER INKLUDERAR: BANKERING En rad bankfunktioner kan utföras med hjälp av Nedbank App Suite SHARE TRADING Tillgång till din aktiehandelsportfölj NETBANK AFFÄRSOMRÅDE Skräddarsydda när som helst, var som helst elektronikbank för företag PREPAIDS Nedbank-kunder med nuvarande eller sparkonto kan köpa förskott utan att behöva en bankprofil UNIT TRUSTS Hantera dina investeringar på språng, få tillgång till din investeringsportfölj med en knapptryckning när som helst, var som helst LÄGGAR Hitta Nedbank-grenar eller bankomater närmast dig FOREX PRISER Se FOREX-priser i olika valutor och beräkna FOREX-priser KONTAKTA OSS En lista av viktiga Nedbank-kontaktnummer ANSÖKNINGSFORMER Ansök om en Nedbank-produkt MARKNADSWATCHLIST Övervakningsprisfluktuationer av aktier noterade på JSE SECURE INBOX Nedbank kan kommunicera säkert med kunderna PERSONAL Hantera din ansökan och anpassa en unik användarupplevelse. Den här applikationen kan laddas ned av någon. För att kunna använda bankfunktionaliteten på denna ansökan måste du banka med Nedbank-koncernen. Ladda ner och använd det nu Nedbank App Suite Lägg till en recension Berätta för oss om din erfarenhet av Nedbank App Suite RELATERADE PROGRAM Våra rekommendationer Nedbank GRATIS Observera att kunder från Sydafrika behöver använda Nedbank App Suite. Nedbank är stolta över att få dig Nedbank App Suite för våra Afrika-operationer som ger möjlighet att banka online, när som helst och var som helst. Funktionerna inkluderar: - Balansförfrågningar - Uttalanden -. Hämta Nedbank App Suite (Afrika) GRATIS Observera att kunder från Sydafrika behöver använda The Nedbank App Suite. Nedbank är stolta över att få dig Nedbank App Suite för våra Afrika-operationer som ger möjlighet att banka online, när som helst och var som helst. Funktionerna inkluderar: - Balansförfrågningar - Uttalanden -. Ladda ner Nedbank Masterpass GRATIS NedBank Masterpass app förenklar hur du handlar, oavsett om du är hemma, i en butik eller på språng. Det är den perfekta kombinationen av säkerhet och bekvämlighet, säkert lagring av betalnings - och fraktinformation så att konsumenterna kan spendera mindre tid att kolla och mer tid njuta av saker de älskar. Ladda ner A D V E R T I S E M E N TNedbank App Suite Beskrivning Nedbank är stolta över att kunna erbjuda dig Nedbank App Suite, som ger dig en unik anpassningsbar och tillgänglig bank-, finansiell och mobilupplevelse. Oavsett var du är (på din livsstil, på språng), säkerställer Nedbank dig ekonomiskt utrustad för framgång. BANKERING En rad bankfunktioner kan utföras med hjälp av Nedbank App Suite NETBANK AFFÄRSVERKSAMHET Tailormade när som helst, var som helst elektronisk bankverksamhet SHARE TRADING Tillgång till din Aktieportfölj PREPAIDS Nedbank-kunder med nuvarande eller sparkonto kan köpa förskott utan att det behövs en bankprofil UNIT TRUSTS Hantera dina investeringar på språng, få tillgång till din investeringsportfölj med en knapptryckning när som helst, var som helst LÄGENHETER Hitta Nedbank-grenar eller bankomater närmast dig FOREX PRISER Se FOREX-priser i olika valutor och beräkna FOREX-räntor KALKULATORER Beräkna hemlån, motorfinansiering eller Personliga lånåterbetalningar KONTAKTA OSS En lista över viktiga Nedbank-kontaktnummer ANSÖKNINGSFORMER Ansök om en Nedbank-produkt MARKETWATCHLIST Övervakningsprisfluktuationer av aktier noterade på JSE SECURE INBOX Nedbank kan kommunicera med kunderna på ett säkert sätt. PERSONAL Hantera din ansökan och anpassa en unik användarupplevelse. Den här applikationen kan laddas ned av någon. För att kunna använda bankfunktionaliteten på denna ansökan måste du banka med Nedbank-koncernen. Vad är nytt i version 3.0.3 Det har aldrig varit lättare att bankera på-go. Använd din Nedbank-app till: Bank, Betal och Överför när du vill köpa från vårt förbetalda erbjudande Ansök om Nedbank-produkter Hantera dina investeringar Håll ögonen på marknaderna Skicka pengar till någon utan konto Tala med någon som vet vad de talar om Och du får göra allt helt datafritt Eftersom du inte behöver pengar för att se dina pengar. Detta app erbjudande är endast begränsat till användare inom Sydafrika. Skärmdumpar Jag hittar inte appen dåligt, men det finns irritationer under en session som enkelt kan lösas. När jag gör betalningar väljer jag det konto och den mottagare som jag vill använda, men efter att jag har lagt till i listan måste jag välja om kontot och mottagaren. Jag föreslår, efter att jag har gjort mitt val, lämna det valda alternativet på sidan under hela sessionen, men ändå tillåter mig att ändra alternativet om det behövs. Rubbad och komplicerad Dess 2017, utvärdera appen, inkludera ett fingeravtryckslogin, mer användarvänligt GUI, en snabb bild av tillgängliga saldon och låta oss aktivera saker som vi bara använder eller bara är tillgängliga för vår kontotyp. Tänk på hur svårt det kan vara för äldre att använda den här appen, och vi tycker att det redan är svårt för ungdomar. Det är dessa små saker som skulle få oss att banka mer med Nedbank. Smärtsamt att använda Med tanke på att detta är det huvudsakliga sättet jag interagerar med min bank. Jag överväger allvarligt att flytta till en annan bank. Det har inte funnits någon tanke på användarvänligheten eller några större förändringar, i några år vaknar Nedbank. Kunder köpte ocksåHome Loan Ansökningsvillkor Juridisk och allmän information Medan Nedbank Group Limited och alla dess dotterbolag och samarbetspartners samt dess cessionaries, delegater eller uppdragsgivare (kollektivt Nedbank) ständigt strävar efter att tillhandahålla en tjänst som är avsedd att göra din bank som lätt och bekvämt som möjligt, är alla sydafrikanska banker juridiskt skyldiga att verifiera, inklusive identitetsverifiering med lagstadgade organ, och behålla information mottagen från dig. Förutom den information du lämnar i din ansökan, kan Nedbank därför kräva ytterligare dokumentation och information från dig. När orden jag, jag, jag, du och din används, hänvisar de också till andra enheter än fysiska personer om sådana enheter är representerade i detta dokument. Sekretess medgivande Jag ger mitt uttryckliga samtycke till Nedbank att behandla mina personuppgifter enligt definitionen i lagstiftningen, inklusive fingeravtryck, biometriska personuppgifter, fotografier och identitetsverifiering i enlighet med lagen om finansiell intelligenscenter från 2001 för att tillhandahålla finansiella tjänster och förhindra bedrägerier och penningtvätt och att skicka min personliga information till tredje part för att kunna erbjuda mig en tjänst och även att skicka sådan information till utlandet, vid behov, elektroniskt eller på andra sätt för bearbetning. Jag förstår att sådana länder kanske inte har särskilda lagar om integritetsskydd. Vidare behandling 1. Nedbank kan söka, uppdatera eller placera mina poster hos kreditreferensbyråer och statliga myndigheter för att verifiera min identitet, bedöma min förmåga att erhålla kredit eller att tillhandahålla säkerheter av något slag, inklusive garantier eller garantier, och kan begäran från en annan kreditleverantör med vilken jag har ansökt om kredit, lämna mina personuppgifter, inklusive mina referensuppgifter, till sådan kreditleverantör och gör även några förfrågningar som den anser nödvändiga för att bekräfta informationen på denna blankett för marknadsföring och att bedöma min kreditvärdighet 2. Nedbank får använda mina personuppgifter för skuldhantering, inklusive men inte begränsat till återhämtning, insamling, återbetalning, överlåtelse, verkställighet och skuldsättning. 3. Jag bekräftar att jag har fullständigt avslöjat min skuldåterbetalningshistoria. Bekräftelse 1. Nedbank har förklarat detta ansökningsformulär, produkt och kostnader, där det är tillämpligt, för mig och jag bekräftar att jag fullt ut förstår innehållet och att jag kompletterar det med min egen fri vilja. 2. Nedbank får genomföra kontroller av identitet och bedrägeribekämpning och dela information som rör denna ansökan med sydafrikanska bedrägeribekämpningstjänster. 3. Jag garanterar att jag har svarat fullständigt på alla frågor och svarat på begäran om information sanningsenligt som en del av utvärderingsprocessen och att jag inte känner till någon annan information som kan påverka denna ansökan negativt. 4. Alla medgivanden som lämnas i detta dokument kommer att överleva ett avtalsförhållande som jag har med Nedbank, såvida jag inte skriftligen meddelar Nedbank att jag har upphävt sådana samtycke. Ytterligare villkor i förhållande till hemlånsansökningar Utöver ovanstående försäkringsvillkor åtar jag att Nedbank ytterligare kan: 1. lämna min personliga information till Nedgroup Life Assurance Company Ltd (Nedgroup Life) och Nedgroup Insurance Company Ltd (Nedgroup Insurance) eller av sina outsourcade säljare delegerade för att erhålla eller betjäna försäkringar (om tillämpligt under omständigheterna i denna ansökan) 2. rapportera eller släppa mina personuppgifter inklusive mitt kreditbyrå register till någon annan person i den utsträckning som tillåts eller krävs av den nationella Kreditlag, annan nationell eller provinsiell lagstiftning eller en domstolsordning eller konsumenträtten som grundas av den nationella kreditlagen och 3. bedriva kontroller av identitet och bedrägeribekämpning och dela information om denna ansökan med sydafrikanska bedrägeribekämpningstjänster. 4. få min löninformation från min arbetsgivare, inklusive en kopia av min lönedel. 5. få mitt bevis på uppehållsinformation, inklusive en kopia av det relevanta dokumentet Villkor Vänligen upplysas om följande: Det visade beloppet är enbart en indikation och är fortfarande föremål för en fullständig personlig överkomlighet och kreditbedömning. Indikationen är på intet sätt ett förhandsgodkännande, förhandsnotering eller liknande för att få en fullständig kreditbedömning som ska göras måste hela ansökan fyllas i och skickas tillsammans med alla nödvändiga bilagor när ett visst hem har identifierats. Resultatet av en sådan fullständig ansökan är inte garanterad och baseras på din inkomst, utgifter, kreditbetyg och andra kriterier som tillämpas av Nedbank Home Loans vid tidpunkten för fullständig ansökan alla kreditbyråer faktor i frekvensen av förfrågningar som en del av deras poäng därför om flera förfrågningar är slutförda kan detta ha en negativ inverkan på din kreditkreditpoäng. Villkor Observera att ovanstående resultat endast är en indikation. Nedbank kan inte i detta skede ge dig en formell offert om godkännande av ditt lån, eftersom den tillämpliga dokumentationen inte har lämnats och en fullständig bedömning inte har gjorts. Detta överensstämmer med kraven i National Credit Act, 2005 (lagen). Indikationen är föremål för följande villkor, nämligen: mottagande av en tillfredsställande värdering på egendomen som ska betragas som säkerhetstillstånd från dig av det formella citatet avseende bostadslånets efterlevnad med dina skyldigheter enligt avtalet av lån som därefter ska ingås mellan Nedbank och dig själv, och att det inte finns några förändringar i någon relevant faktor och att Nedbank inte känner till någon ny information som påverkar kreditgodkännandet av din ansökan eller egendomen på något sätt. Ditt hemlöneansökan har sparats Det här användarnamnet och lösenordet har skickats till ditt mobilnummer som slutar med följande 4 siffror: (om dessa inte är de sista 4 siffrorna i ditt mobilnummer, vänligen granska och ändra på din ansökningsblanketten och försök igen) För att komma åt din ansökan igen, besök helt enkelt nedbank. co. zahomeloans och logga in. Obs! Det här lösenordet ersätter alla tidigare lösenord som du kanske har fått för det här användarnamnet. Din ansökan om hemlån har sparats Stödda webbläsare Ej stödda webbläsare - om du använder en annan webbläsare än de som anges ovan kan din webbläsare inte visa eller göra sidorna korrekt. Du kan också kontakta oss på internetassistnedbank. co. za för att ge oss feedback om eventuella problem som upplevs när du använder din webbläsare. Javascript-säkerställer att webbplatsen är lättare att använda och måste vara aktiverad i din webbläsare för att kunna använda Internetbank. Rapport stöder inte dessa operativsystem och / eller webbläsarkombinationer. Ett fel har uppstått Vänligen försök igen eller kontakta 0860 911 007 för hjälp. Session timeout Kan inte hämta sparade ansökningar Är du säker på att du vill ta bort den här samsökaren Det maximala antalet sökande är 5. Grattis Digital hemlansansökan Digital hemlansansökan

No comments:

Post a Comment